Reprezentantii Uniunii Europene au gasit un mod mai putin obisnuit de a vorbi despre efectele negative ale tutunului.Campania realizata de agentia franceza Ligaris include un site disponibil in 22 de limbi, gandit ca un magazin virtual in care sunt prezentate produse false care contin nicotina, extract de tutun si gudron. Realizarea clipurilor publicitare nu tradeaza cu nimic mesajul acestora. O tanara draguta se trezeste dimineata si incepe sa isi faca toaleta. Nemultumita de felul in care arata tenul sau, aceasta foloseste Nicoclean. Pielea ii devine stravezie, cearcanele mai negre, asa cum i s-a promis, iar ea- fericita de rezultat.
Un alt produs- pasta de dinti cu "extract de gudron si nicotina" care "stimuleaza producerea de tartru si te ajuta sa iti pierzi dintii" pentru doar 99,99 de euro. Iar cu "parfumul de muguri de tigara invechite" reteta unui zambet "absolut irezistibil" este completa.Max, un presupus beneficiar al avantajelor acestui "remediu", precizeaza: "Mustele cad ca fetele cand imi vad zambetul Nicoteeth!"
http://www.metacafe.com/watch/884239/nicoteeth_with_added_tar/
miercuri, 7 octombrie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu